Cumu deodorizà i prudutti di silicone?

Quandu parechje persone cumprà prudutti di silicone, anu bisognu di l'odore peculiar nantu à i prudutti di silicone, è l'odore hè assai forte.Vulenu caccià, ma ùn sanu micca cumu fà, è sò preoccupati chì anu compru prudutti di silicone cattivi.Allora per questi prublemi, In seguitu, l'editore di i prudutti di silicone Dongguan risponderà per voi.

Prima di tuttu, in quantu à l'odore di i prudutti di silicone, u primu hè u prublema di a serigrafia.S'ellu hè u prublema di a materia prima di serigrafia, hè naturali di cunsiderà cumu fà u gustu di e materie prime più chjucu o ancu sparisce.Spessu u pruduttu pò esse spargugliatu durante a pruduzzione è soffiatu cù un grande fan.Questu pò riduce efficacemente l'odore di i prudutti di silicone.Se stu metudu ùn viaghja micca, allora pò esse u tempu di cunsiderà cambià a materia prima.

Siconda, l'odore di i prudutti di silicone hè ancu ligatu à l'oliu di sensazione.Forsi stu prublema farà chì a ghjente si sente sorpresa.Certi olii di manu ùn anu micca un odore forte in prima, ma dopu l'operazione di iniezione d'oliu, anu un odore forte.Se ùn ci hè micca una migliione dopu a dispersazione o u soffiu per un periudu di tempu, in questu casu, hè necessariu di cunsiderà cambià u tipu d'oliu.

Infine, l'odore di i prudutti di silicone hè ancu ligatu à l'agente vulcanizzante.A cumpusizioni è a formulazione di l'agente vulcanizzante pò ancu cuntribuisce à l'odori di u produttu, è questu hè a causa in una proporzione più grande.Sulphur stessu hà un odore, è se u prucessu ùn hè micca trattatu bè, hè prubabile di avè un cattivu odore.L'odore hè naturalmente inacceptable per l'utilizatori ordinali.Chlorophytum, aloe vera, è Sansevieria pò assorbe una grande quantità di formaldehyde indoor è altri pollutants per eliminà è prevene a contaminazione di l'aria interna;gelsomino, chiodi di garofano, caprifoglio, gloria di mattina e altri fiori secreti i bactericidi ponu tumbà l'aria.

How to deodorize silicone products? (1)

Certi batteri, impediscenu a crescita di a tuberculosi, i patogeni di dissenteria è i batteri tifoidi,

Mantene l'aria interna pulita è igienica.

A maiò parte di e piante realizanu a fotosintesi durante u ghjornu, assorbendu diossidu di carbonu è liberendu l'ossigenu;respiranu di notte

Assorbe l'ossigenu è libera diossidu di carbonu.

Per d 'altra banda, certi pianti, cum'è i cactus, liberanu diossidu di carbonu durante u ghjornu è l'assorbanu di notte.

carbone, chì libera l'ossigenu, cusì ci sò cactus in u salottu di notte,

L'ossigenu pò esse aghjuntu per facilità u sonnu.

2. Metudu di adsorption (carbone attivatu)

L'adsorption hè un fenomenu di superficia solida.Utiliza adsorbenti solidi porosi per trattà i contaminanti gasosi.

Fate unu o parechji cumpunenti, nantu à a superficia di l'adsorbente solidu,

Sutta l'azzione di l'attrazione moleculare o di a forza di ligame chimicu, hè adsorbitu nantu à a superficia solida, per ghjunghje à u scopu di a separazione.

L'adsorbenti solidi cumunimenti utilizati include coke è carbone attivatu, trà quale u carbone attivatu hè u più utilizatu.

Carbone attivatu per p-benzene, toluene, xilene, etanolu, etere, kerosene, benzina, stirene, cloruru di etile

Sustanze cum'è l'alkeni anu funzioni di adsorption.

L'odore di a cucina: Quandu si cucina in a cucina, i diversi sapori di l'alimentariu sò assai forti, mette un pocu acitu in a pignatta.

Riscaldamentu è evaporazione, l'odore di cucina pò esse eliminatu.

Odore di pittura: I muri o i mobili appena dipinti anu un forte odore di pittura, per sguassà l'odore di pittura, tuttu ciò chì avete bisognu hè

Mettite dui vasi d'acqua salata fridda in casa, è l'odore di lacca serà eliminatu in unu à dui ghjorni.Puderete ancu i cipolle in i pignatti, chì hè ancu efficace.

L'odore di a stanza: l'aria in a stanza hè brutta, pudete mette uni pochi gocce di perfume o essenza balsamica nantu à u bulbe, si dissiparà quandu si riscalda.

Mandate scoppi di fragranza, rinfrescante.

Perchè i prudutti di silicone anu un odore sgradevule?

How to deodorize silicone products? (2)

1. Gel di silice hè un materiale adsorption assai attivu, chì hè una sustanza amorfu, è a so formula chimica hè mSiO2·nH2O.Hè insolubile in acqua è qualsiasi solvente, micca tossicu è insapore, chimicamente stabile, è ùn reagisce micca cù qualsiasi sustanziali eccettu l'alkali forte è l'acidu fluoridicu.

2. Gel di silice stessu ùn hà micca odore, ma l'odore pò esse dovutu à l'usu di materia prima di silice inferjuri, è l'odore di l'agente vulcanizzante.

In questa sucità verde, i prudutti di silicone sò diventati gradualmente una tendenza.Huizhou Suan Technology hà parechji anni di sperienza in a produzzione di prudutti di silicone da a cumpagnia Xi'an.Pudete persunalizà cù disegni.Credu chì hè una bona scelta per voi!I prudutti trasfurmati cù gel di silice cum'è a materia prima principale sò chjamati prudutti di gel di silice.U gelu di silice hè una sustanza porosa cù diverse dimensioni di particella chì hè deidratata currettamente da u gel d'acidu silicicu.Cù una struttura porosa aperta, pò adsorbe assai sustanzi è hè un bonu trasportatore dissicante, adsorbente è catalizzatore.L'adsorzione di gel di silice hè principalmente l'adsorzione fisica, chì pò esse rigenerata è usata ripetutamente.Aghjunghjite l'acidu à a suluzione di silicatu di metalli alkali (cum'è u silicatu di sodiu) per fà l'acidificatu, è dopu aghjunghje una certa quantità d'elettroliti per stirring per generà gel d'acidu silicicu;o aghjunghje l'acidu o l'acidu à una suluzione di silicatu di sodiu relativamente cuncentrata I sali d'ammoniu ponu ancu generà geli di l'acidu silicicu.U gelu di l'acidu silicicu hè permessu di stà per parechje ore per fà invechje, è poi lavatu cù acqua calda per sguassà i sali solubili, seccu à 60-70 ° C è attivatu à circa 300 ° C per ottene silica gel.U gelu di l'acidu silicicu hè imbulighjatu in una soluzione di clorur di cobalt è dopu seccu è attivatu per ottene u gel di silice discolored.U gel di silice hè un materiale d'adsorption altamente attivu, chì hè una sustanza amorfa, è a so formula chimica hè msio2·nh2o.Hè insolubile in acqua è qualsiasi solvente, micca tossicu è insapore, chimicamente stabile, è ùn reagisce micca cù qualsiasi sustanziali eccettu l'alkali forte è l'acidu fluoridicu.U gelu di silice stessu ùn hà micca odore, ma l'odore pò esse dovutu à l'usu di materie prime di silice inferjuri, è l'odore di l'agente vulcanizzante.Allora i prudutti di silicone anu un odore sgradevule.


Tempu di Postu: Mar-04-2022